26 lipca, 2021

Wybór lektora do reklamy

2 min read

Wbrew pozorom wybór lektora do reklamy nie jest taką łatwą sprawą. Gdy wybieramy głos do reklamy to powinniśmy się kierować wieloma aspektami, które nam pomogą dokonać takowego wyboru. Jednym z nich jest konkretny produkt, który zamierzamy reklamować. W przypadku kosmetyków, leków czy też odzieżowych firm lektor do reklamy to głos żeński. Z kolei lektor do reklamy o głosie męskim jest wybierany do reklam samochodów, produktów przemysłu ciężkiego czy też oleju napędowego.

Niezmiernie ważna jest taka grupa docelowa, do której ze swoją reklamą chcemy trafić. Wiadomo, że reklamowanie produktów dla młodzieży się wiąże z tym, aby wybrać lektora o młodym głosie. Z kolei produkty, które z zamiaru mają zainteresować seniorów powinien zachwalać jedynie głos dojrzały. Pod uwagę musimy wziąć jeszcze jeden bardzo ważny czynnik, o którym nie mówi się zbyt wiele. Musimy się zastanowić czy głos, który reklamować będzie nasz produkt ma być głosem rozpoznawalnym. Spoty nagrywane głosem od znanych lektorów wiążą się oczywiście z nieco większym wydatkiem. Jednak jest to inwestycja opłacalna i z całą pewnością takowa reklama trafi do takiej grupy klientów, którym jest ona dedykowana. Znane głosy oczywiście znajdziemy w konkretnych agencjach, a więc nie powinniśmy mieć z tym żadnego problemu.

W przypadku wyboru lektora oraz wyboru konkretnego rodzaju kampanii musimy mieć wszystko zaplanowane niemal od A do Z. Dzięki temu odniesiemy sukces oraz zamierzone cele i rezultaty. https://kslektor.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *